Λάθη που πρέπει να σταματήσεις τώρα!

Home / Healthy Eating / Λάθη που πρέπει να σταματήσεις τώρα!
Λάθη που πρέπει να σταματήσεις τώρα!

Λάθη που πρέπει να σταματήσεις τώρα!

Αφήνουμε πίσω τον Μάρτη, τον γδάρτη με όοοοοοοοοοολες τις δυσκολίες που πρώτη φορά βιώσαμε και βιώνουμε και προχωράμε στην καρδιά της άνοιξης. Σωστή διατροφή και άσκηση το Α και το Ω. Σωστός τρόπος, για να έχουμε υγεία και όμορφο σώμα. Κάποια μικρά λάθη όμως, μπορούν να καταστρέψουν τα πάντα.

  • Δεν πίνουμε αρκετά υγρά (νερό κυρίως) πριν τη γυμναστική! Κι άλλο λάθος. Ένας λόγος που νιώθουμε αδύναμοι μετά την γυμναστική, μπορεί να είναι η αφυδάτωση. Ακόμα και η κατά 2% αφυδάτωση ισοδυναμεί με 10% χειρότερη απόδοση. Η αφυδάτωση μας κουράζει, προκαλεί πονοκεφάλους και μπορεί να μας προκαλέσει κράμπες στους μύες. Πολύ νερό κατά την διάρκεια της ημέρας, και σίγουρα ένα ποτήρι νερό ανά 30 λεπτά άσκησης. Αν ιδρώνουμε πολύ, πρέπει να πίνουμε ακόμα πιο συχνά!!!
  • Δεν έχουμε βρει τον τρόπο σίτισης που μας ταιριάζει. Δεν έχουμε το ίδιο πρόγραμμα όλοι, ακόμα και αν αναγκαζόμαστε να είμαστε μέσα στο σπίτι ολημερίς. Όμως, το ότι είμαστε όλοι διαφορετικοί μας κάνει να έχουμε και διαφορετικό πρόγραμμα μεταξύ μας. Αν δε μπορείς να φας πρωινό , τότε μη φας πρωινό. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα τσιμπήσεις οτιδήποτε βρεις μπροστά σου. Και αυτό φαγητό είναι. Προσπάθησε να βρεις τι σου ταιριάζει και βάλτο στη ζωή σου.
  • Δεν καταλαβαίνουμε πόσο τρώμε. Κ αυτό γιατί ή τρώμε όρθιοι, τσιμπολογώντας, ή τρώμε και η προσοχή μας είναι στραμμένη αλλού (πχ τηλεόραση) ή σκεφτόμαστε πολλά και διάφορα. Μην ξεχνάς όμως, ότι μπορείς να καταγράφεις ότι τρως σε ένα χαρτί ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν κάνεις υπερκατανάλωση τροφής και θερμίδων .
Λάθη που πρέπει να σταματήσεις τώρα!
Μάθε να ακούς το σώμα σου και δώστου αυτά που σου ζητά πραγματικά !
Μετάβαση στο περιεχόμενο